Friday, July 8, 2011

apekah kelebihan org kidal ea????

org KIDAL ad kelebihan kew dari orng non kidal ni???

hahahaaaaa...dulu mmg laaaa aku xtau cm ne boley kidal..dari 4 orng adik beradik keluarga aku 3 org kidal...huhu...hbt kn... mase kecik dulu laa..time ceramah ustaz mne nth..ad ckp... x elok mkn gnr tgn kiri...2 tgn tok c**** huhuhu..lps aku dgo..aku trus cmpk mknn aku ngn pgg..huhu... time 2 arwh bapa aku salu tenangkn aku same aku nges dulu time kecik..huhuhu..ajk aku p mne2 jew..huhuhu....baik mak aku..arwh bapa aku..pkck aku n mkck aku sume risau org kidal boley wt keje kew??? sbb org bkn kidal susah nk ajo kidal ni sbb nyongsang..tp aku try gk.... bek menjahit..menukang..menulis...sume keje laaa..tp bab mkn..aku boley gne 2 2 tgn.,

tp dh terbukti..sume keje aku wt sume halus n cermat....buat air pn sdp..nukang pn halus..huhu.... td pn men bdminton ngn org kg...aku boley menghncurkn rentak permainan org bkn kidal..huhu...hbt jgk org kidal.... cm LIN DAN lak..huhu...
korng nk tau..Paul McCartney, Angelina Jolie, dan Presiden AS Obama derng 2 kidal...huhu
ramai lg laa..Bill Gates, leonardo da vinci, isaac newton , albert einstien... dn ramai lg...huhu......sbnrnya... org kidal mmg byk kelebihan dari prg bkn kidal.... kne pndai cari.... cm aku..aku belajar bkn dari pmbacaan..tp belajar dari amali n penglihatan pas 2 aku trus dpt tgkp... xtau laa korng....huhu...cari laaaa kelebihan 2 sndiri ea... ok..daaaa...but 

KIDAL THE BEST....
THIS IS BEST BRO...HUHU....

No comments:

Post a Comment