Wednesday, July 13, 2011

aku percaya ko.... ko x percaya aku.......

haaaaaaaaaaaa meh kite share ckit pasal PERCAYA ni...... 
cm lgu lak...don't trust me...never trust me....
ad laaa cite dulu laaa....bkn men laaa aku try usha bdk 2........ bek pnye aku knl... pndek kn cite laaaa...satu mlm 2 ttbe aku dpt tau die dh in relationship..OMG.........!!!!!!!!!
aku chat laaa ngn die gtau ngn pnuh marah nya... die ckp laaa..leby kurng cmni laaa "aku x percaya kau sbnrnya..........."




peh mne x angin aku kn... sdgkn aku percya die 99.9%.........tp ttbe die ckp cm 2......alasan die sbb die xcaye aku coz die terdengar kate n cerita dari org.... come on laaa....... derng tau kew sape aku..hati budi aku... smply ckp aku cm 2....come laa nobody perfect.....pas 2 aku dpt tau... die dh putus ngn pkwe die...hahahahaaa.. nasib die laaa...strt 2 bru aku susah nk caye... 
lg satu kepercayaan aku mula luntur trhdp kwn aku... mmbe aku suh join bussnes..aku join laaa..ykin ngn die percaya ngn die..coz 2 kwn aku....aku labur laa wit aku RM++++.. pastu aku ikot laa care die ajo nk dpt follower... then aku dpt tau bussnes 2 dh tutup.......die tukar baru....peh mne aku x angin...aku mule laa tnye..mcm ngn duit aku 2..boley follow business bru 2 kew..die ckp nnt..tp laaa ni cek xdpt apa2 berita...duit aku dh laa burn cm 2... mmg aku x caye dh sume...hahaaa... tp pn aku kne relax... aku follow jew flownya cmne... smpai ad mse aku cari point nk bidas blek....nth nk PERCAYA  ke TAK PERCAYA...
sakit ati ad gk laaa...........tp aku kne ikot nasihat Arwah abh aku.......

aku pn tnye2 hati dn perasaan aku..lps sume ni aku boley percaya kt org kew......... depand laaa.... pegalaman mengajar aku... kne berhati2 laaa.....dlm sejarah aku 2 laa perempuan ckp kt aku yg "..........aku mmg x percaye kau langsung...." ape perasaan ko bile ad org ckp ngn ko... renung2 kn selamat beramal...

1 comment:

  1. umm so pasni jgnlah say directly law kite x pcye pd sum1 tu,fuh..it hurts..

    ReplyDelete